Életmód: Szabadidő, szórakozás és munka. Otthon - lakás - ház - kert. Eszközök és berendezések

szabadidő - otthon - eszközök

szabadidő - otthon - eszközök

Keresőoptimalizálás vagy honlapoptimalizálás?

2012. március 25. - web seo

Google helyezés javítás


A weboldalak organikus helyezésének javításával foglalkozó szorgos SEO-munkás két nagy dilemmája:

1) akarjon-e magának a SEO-témákban élre törő honlapot vagy szépen csendben végezze a munkáját, teljesítse a megbízásokat és ne akarjon szuper-optimalizált saját honlapot prezentálni olvasó számára?

(Ha lemond a saját oldalról, akkor lemond arról is, hogy a témában Google-kereséssel a potenciális megrendelők rátaláljanak. Ezért valószínűleg készít egy saját webszájtot. De ha elkészítette:)

2) ha készített saját honlapot, melyik keresőkifejezésre optimalizálja?

Honlap- Vs. kereső-optimalizálás?


Természetesen célszerű lenne mindegyikre: keresőoptimalizálás, SEO, keresőmarketing, honlapoptimalizálás (és külön írva is: honlap optimalizálás, esetleg: honlapok optimalizálása), továbbá Google-optimalizálásá, weboptimalizálás, SEO-marketing, linkmarketing, linképítés.... - ez persze lehetetlen, ennyi felé nem koncentrálhat még akkor sem, ha nem egyetlen webhelyen akarja mindezeknek a kulcsszavaknak a reprezentációját biztosítani, hanem külön-külön weblapot készít mindegyiknek - nos, akkor is ki kell választani azt az 1-2, max.3 kifejezést, amelyre összpontosíthat: s ezekre nézvést megindulhat gőzerővel az optimalizálás.

Én is tipródtam ezen épp eleget, végül a honlap-optimalizálás és írásverzióinak primátusa mellett döntöttem, s másodlagosan a a keresőmarketing és Google-optimalizálás kulcsszavakat választottam - illetve később ezekhez zárkózott fel a weblap Google helyezés javítás és az első hely, első oldal a keresőben - frissítés: 2016-ban lettek is is erre jó találataim). 

Kulcsszóválasztás - releváns tartalom


Később aztán minden részleges siker után mégis rájöttem, hogy ezek ellenére mégsem mondhatok le a szakmailag leginkább megterhelt kifejezésről, bár jobb esélyt akkor csikarhatok ki magamnak, ha a fő kulcsszót választva releváns tartalom előállítására gyúrok és long tail keywords mentél indulva például így optimalizálok: Lépésről lépésre keresőoptimalizálás - SEO.

Főleg, ha optimalizálás közben még offenzívát is folytat: organikus keresőoptimalizálás lépésről lépésre. Google helyezés javítás honlapoptimalizálás egyéni módszerével. Az első hely vagy legalább első találati oldal biztosítása a keresőben ezzel a kulcsszóval: transzferár nyilvántartás.

A bejegyzés trackback címe:

https://noori.blog.hu/api/trackback/id/tr9918743454

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása