Életmód: Szabadidő, szórakozás és munka. Otthon - lakás - ház - kert. Eszközök és berendezések

szabadidő - otthon - eszközök

szabadidő - otthon - eszközök

És mégis: keresőoptimalizálás

2012. április 05. - web seo

A kulcsszó: keresőoptimalizálás

avagy hogyan kerüljön a honlapunk a Google-listák élére? 

organikus találat keresőoptimalizálás. Google seo
Kulcsszavas keresőoptimalizálás - honlap-seo
Egyre többen bizonyosodnak meg arról, üzleti szempontból óriási jelentőséggel bír, hogy egy cég vagy vállalkozó honlapja az egyes keresőkifejezésekre adódó Google-lista hanyadik helyén szerepel. Csakis az élre kerülő oldalak hozhatnak megbízást, klienst, vevőt, partnert, új kapcsolatokat. Ha nincs az első 30-ban, az esélye minimális. Ha az elsó 10-ben szerep - nyert ügye van!

A keresőoptimalizálás (SEO) célja az, hogy egy adott honlap minél jobb helyezést érjen el az internetes találatok listájában.

Részletesebben:
A keresőoptimalizálás (Search Engine Optimization, SEO) célja az, hogy egy adott honlap minél jobb helyezést érjen el a normál találatok közt a honlap tulajdonosa/üzemeltetője vagy szponzora, hirdetője által fontosnak tartott keresőkifejezésekre. Általában normál (vagy organikus) találatoknak azokat a keresők által kilistázott találatokat nevezzük, amelyeket pénzfizetéssel senki nem befolyásolt, csupán a keresőmotorok belső logikája alapján kerültek a találati lista adott helyére. (A Google-listák fizetett linkjei, hirdetései tehát nem tartoznak ide.)
A keresőoptimalizálás két fő iránya a belső és a külső SEO-munka: az előbbi keretében magát az oldalt tesszük minél alkalmasabbá arra, hogy adott keresésekre jó helyezést érhessen el (belső struktúra, formális és érdemi tartalom, valid kódok), az utóbbi során pedig külső erőforrásokat (más webhelyeket) igénybe véve érünk el (építünk ki) az oldal számára minél hatékonyabb támogatottságot.
Századunk leggyorsabban terjeszkedő vívmánya, az internet - mint interpretációs felület és mint kommunikációs technika - mára az üzleti élet igen fontos színterévé vált. A világhálón folyó marketing-tevékenységnek az utóbbi években az egyik legfontosabb részterülete a keresőmarketing lett, illetve ezen belül is a sokak számára rejtélyes seo keresőoptimalizálás - az a speciális szakág, amely a honlapoknak a keresőprogramokban történő kedvező szerepeltetését jelöli meg célként.
Egyre nagyobb elterjedtsége ellenére mégis - még azok közt is, akik gyakran kapcsolatba kerülnek az említett fogalmakkal, netán maguk is igyekeznek ezen a területen eredményt elérni - sok tévhit, félreértés és mítosz él a voltaképpeni optimalizációs tevékenységet illetően.
Sokaknak van elképzelése arról, hogyan lehet egy honlapot sikeressé tenni, ám ezek gyakren inkább csak sejtések, hol téves, hol ráhibázó megérzések - ritkán alapulnak szakismereten, megfelelően gazdag és következtetéseket megengedő tapasztalaton.

Honlap első helyre kerülése - Google találat optimalizálás

Annyit mindenki tudni vél, hogy a keresőmarketing az egyik legolcsóbb és legegyszerűbben elkezdhető látogatottságnövelő módszer. A legtöbb weboldal-tulajdonos azonban ennek ellenére vagy nem alkalmazza ezt a technikát honlapja készítése és üzemeltetése során, vagy téves elképzeléseken alapuló olyan módszereket alkalmaz, amelyek nem vezetnek eredményre, illetve ha mégis, akkor a sikerek igen rövid idejűek, a rövid pörgést hosszú pangás követi.
Csak igen kevesen akadnak, akik vagy szert tesznek az elengedhetetlen szakismeretekre és időt-munkát nem kímélve megfelelő körültekintéssel készítik el és működtetik honlapjukat, vagy pedig erre a munkára hozzáértő szakembert kérnek fel. Akik sem ezt, sem azt nem teszik, azok valószínűleg nincsenek tisztában azzal, milyen jelentős számú látogatót (s ezzel megrendelőt, ügyfelet, vevőt, előfizetőt, partnert...) veszítenek el a minőségi keresőmarketing-munka elmulasztásával.
E honlap tulajdonosa 2006-tól foglalkozik honlapok optimalizálásával, illetve a keresőoptimalizálás elméleti és gyakorlati kérdéseivel. Eredményesen szerepelt SEO-versenyeken, az általa optimalizált weboldalak közül nem egy található a Google-listák élén.. Megbízásai teljesítéséhez kellő körültekintéssel lát hozzá, nem ígér lehetetlent. Bár képes gyors és látványos eredmények elérésére, de tudja, hogy hosszú távon ezek ritkán tarthatók meg, ezért megbízóinak inkábbb az alapos és jól előkészített munkával elérhető nem túl gyors, de folyamatos előrelépés lehetőségét és a pozíciók biztonságos megtartását kínálja.

Keresőoptimalizálás mint organikus keresési kulcsszó. Honlap első helyre, első oldalra kerülése az internetes keresőben. Google találat optimalizálás, SEO-marketing. Friss optimalizálás: magyar zsidó családtörténet kutatása, olcsó nyári gumi, google, honlapoptimalizálás, keresőoptimalizálás, SEO, web oldal tartalom optimalizálása

A bejegyzés trackback címe:

https://noori.blog.hu/api/trackback/id/tr4218743450

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása