Minőségi tartalom előállítása és terjesztése - online tartalommarketing - Gateway SMS-kampány |
Mobil marketing releváns tartalommal
A fogalom - tartalommarketing - mintegy 10 esztendeje folyamatosan jelen van az internetes megjelenéssel, online marketinggel és nem utolsó sorban keresőmarketinggel foglalkozók körében. Időnként háttérbe szorul, átvenni látszik szerepét a reklám és PR, aztán mégis újra és újra előkerül a jó öreg content marketing. Miközben jószerével azt sem lehet pontosan tudni, ki mit ért a fogalom alatt. Van, aki valóban a public relations különböző formáit gondolja tartalommarketingnek, más a közösségi marketinggel téveszti össze. A szakmai oldalakon is más-más definícióval találkozhatunk. Akad, aki szerint az okostelefon alkalmazások elavultak. Más szerint a mobilmarketingen nem a telefonos hirdetés értendő, hanem a mobil klímaberendezések eladási mutatóinak javítása.
A meghatározás nem véletlenül ilyen nehéz: igen komplex módszercsoportról, eljárástípusról van szó. Mégis szükséges valahogy a lényegét megragadni, mivel most újra mintha virágkorát élné. Annál is inkább, mert a mobiltelefonok, újabban okostelefonok tömeges elterjedésével a kommunikációs szokásaink oly annyira megváltoztak, hogy emiatt egyre inkább mást értünk magán a tartalmon is, mint 10-20 évvel ezelőtt. A tartalom ma már nem hosszú leírásokban, szöveggel-képpel túlterhelt weblapokban ölt testet, hanem gyakran egyetlen SMS-ben vagy első ránézésre értelmezhető grafikában.
Túlmelegedés - Mobil telefonok hűtése HydroPorttal
Hydroport mobil klímagép |
Az ugyan továbbra is igaz, hogy a tartalommarketing legrövidebben megragadható lényege a minőségi - esetünkben online - tartalom előállítása és terjesztése üzletszerzés céljából, ám a tartalom mibenléte egyszersmind meghatározza a terjesztés kereteit, így magát a marketingfolyamatot is. Ha például a mobil ipari hűtés a szakterületünk, nyilván a nap 24 órájában HydroPort termékeket fogunk promotálni.
Keresőmarketinges klíma-kampány
A globális felmelegedés ellen küzdő speciális ágazatok közt érdemes tárgyalni a mobilmarketinget. Amely alkalmas hűtőberendezések népszerűsítésére. És amely a már említett folyamatok, azaz a mobil telefónia minden képzeletet felülmúló térhódítása következtében vált a kiskereskedelmi folyamatok meghatározó faktorává.
Mobil hűtés. SEO PR cikk linképítés
- A tartalommarketing stratégia és a pr cikkek
- az SMS-kampány és a mobilmarketing területén
- Okostelefonos alkalmazások - a keresőmarketing lényege
- Marketing-SMS - mobiltelefonos Gateway kampány #marketing-sms-kampany
- HydroPort termékek - mobil ipari klíma a hűtés technológiában
- A tartalommarketing lénye az SMS-kampány és a mobil marketing területén